tag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post6551782272747320499..comments2023-10-12T16:18:14.419+03:00Comments on ΟΡΦΙΚΗ ΚΑΙ ΠΛΑΤΩΝΙΚΗ ΘΕΟΛΟΓΙΑ: Ο ΤΑΦΟΣ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ-Ο ΔΙΟΔΩΡΟΣ Ο ΣΙΚΕΛΙΩΤΗΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΤΟΝ ΤΑΦΟ ΤΗΣ ΑΜΦΙΠΟΛΗΣ;Unknownnoreply@blogger.comBlogger156125tag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-20656286530548073392014-12-06T13:33:32.419+02:002014-12-06T13:33:32.419+02:00ερασιτέχνη
σου αξίζουν συγχαρητήρια για την όλη ιδ...ερασιτέχνη<br />σου αξίζουν συγχαρητήρια για την όλη ιδέα, την προσπάθεια και το χρόνο που διέθεσες, η ερμηνεία ωστόσο του κειμένου, αν και αρκετά ενδιαφέρουσα ως σύλληψη, μου φαίνεται εντελώς τραβηγμένη από τα μαλλιά σε πολλά σημεία, αντανακλά απλώς τον "ευσεβή πόθο" όλων μας να βρίσκεται εκεί θαμμένος ο ΜΑ, αλλά μέχρι εκεί... Ιωάννηςhttps://www.blogger.com/profile/08485516265324691969noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-3316398854324624172014-12-06T13:31:00.777+02:002014-12-06T13:31:00.777+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.Ιωάννηςhttps://www.blogger.com/profile/08485516265324691969noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-26261749212884959072014-11-28T15:43:07.160+02:002014-11-28T15:43:07.160+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.giannis_https://www.blogger.com/profile/08920459867885168304noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-47401501359715893512014-11-28T15:39:38.244+02:002014-11-28T15:39:38.244+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.giannis_https://www.blogger.com/profile/08920459867885168304noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-20532278941899794112014-11-28T09:46:29.401+02:002014-11-28T09:46:29.401+02:00Καλημέρα σ΄όλους.
Δεν ξέρω αν ανέβηκε το προηγούμε...Καλημέρα σ΄όλους.<br />Δεν ξέρω αν ανέβηκε το προηγούμενο μου σχόλιο για αυτό το ξανανεβάζω<br /><br />Στο site <br />http://www.alexanderofmacedon.info/greek/F1gr.htm#succession<br />υπάρχει μια πολύ σημαντική αναφορά για την Αμφίπολη (εγώ δεν την έχω ξαναδεί προσωπικά, δηλ. να γίνεται μνεία για αυτή καθ ευατή την πολη συσχετιζόμενη με επιθυμία μετά θάνατον του Μ.Αλεξάνδρου).<br /><br />Πιο συγκεκριμένα:<br />Ο Διόδωρος μας δίνει κι έναν κατάλογο «των σημαντικότερων και πιο αξιομνημόνευτων» σχεδίων, την υλοποίηση των οποίων θεωρεί ότι ο Αλέξανδρος είχε αναθέσει εγγράφως στον Κρατερό. Μεταξύ αυτών προβλεπόταν η ναυπήγηση 1.000 πλοίων «μεγαλυτέρων από τριήρεις» στη Φοινίκη, Συρία, Κιλικία, και Κύπρο για μία εκστρατεία, που θα υπέτασσε τα παράλια της Μεσογείου από την Καρχηδόνα μέχρι τη Σικελία. Για την υποστήριξη αυτής της εκστρατείας προβλεπόταν η κατασκευή στρατιωτικής οδού σε όλο το μήκος της λιβυκής (βορειοαφρικανικής) ακτής κατά τα πρότυπα των περσικών Βασιλικών Οδών καθώς κι η κατασκευή λιμανιών και νεωρίων, ώστε να διατηρείται η κυριαρχία στις κατακτώμενες περιοχές. Για να συνεχισθεί δε η τακτική των μικτών γάμων, ώστε να δημιουργηθεί νέο έθνος κατοίκων της αυτοκρατορίας, προβλεπόταν η ίδρυση πόλεων καθώς και η μεταφορά πληθυσμών από την Ασία στην Ευρώπη και αντίστροφα. Για να ευχαριστήσει τους θεούς, ο Αλέξανδρος είχε αποφασίσει την κατασκευή 7 πολυτελών ναών κόστους 1.500 ταλάντων έκαστος στη Δήλο, στους Δελφούς, στη Δωδώνη, στο Δίον, στην Αμφίπολη της Ταυροπόλου Αρτέμιδος, στην Κύρνο της Αθηνάς και στο Ίλιον πάλι της Αθηνάς, που έπρεπε να είναι ο λαμπρότερος όλων και ανυπέρβλητος σε κάλλος. Τέλος, για τον Φίλιππο θα κατασκεύαζε τάφο παραπλήσιο της μεγάλης πυραμίδας της Αιγύπτου. Όταν ο Κρατερός τα έθεσε υπόψιν των άλλων εταίρων, αποφασίσθηκε να μην εκτελεσθεί κανένα, λόγω του υψηλού τους κόστους.<br /><br />Είναι σίγουρο ότι ΄Τύμβος Καστά είναι ο Ιερός Ναός που είχε παραγγείλει ο Αλέξανδρος...Zozinahttps://www.blogger.com/profile/12613143277985805845noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-26571473782626416952014-11-26T23:34:34.917+02:002014-11-26T23:34:34.917+02:00
@ Όλους
Νέα ανάρτηση Εμπεδότιμου!
<br />@ Όλους<br /><br />Νέα ανάρτηση Εμπεδότιμου!<br /><br />Anonymoushttps://www.blogger.com/profile/06868621235430747893noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-31818557382475436702014-11-26T23:17:47.098+02:002014-11-26T23:17:47.098+02:00@haris
http://postimg.org/image/rugk0a6lv/@haris<br /><br />http://postimg.org/image/rugk0a6lv/Petroshttps://www.blogger.com/profile/05311518281717803919noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-8884221596135576782014-11-26T23:02:57.929+02:002014-11-26T23:02:57.929+02:00Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.Kratyloshttps://www.blogger.com/profile/15404026326412319116noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-68826213654044106442014-11-26T23:02:02.636+02:002014-11-26T23:02:02.636+02:00..κοτσαδούρα αντί κοτσαδούδα...κοτσαδούρα αντί κοτσαδούδα.Kratyloshttps://www.blogger.com/profile/15404026326412319116noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-32230357907964385522014-11-26T22:57:00.919+02:002014-11-26T22:57:00.919+02:00Όσον αφορά τον προσανατολισμό του μνημείου και του...Όσον αφορά τον προσανατολισμό του μνημείου και του τάφου:<br /> Αν λάβουμε υπόψιν ότι δεν υπάρχουν λάθη και ότι ο τάφος δείχνει σχεδόν προς το βορρά ενώ οι αιθουσες δείχνουν ΒΑ μόνο μια λύση βρίσκω.<br /><br />Ότι ο τάφος δεν έχει την ίδια διεύθυνση με το μνημείο.<br /><br /> Μπορεί μάλιστα και όλες οι αίθουσες να μην έχουν την ίδια διεύθυνση μεταξύ τους, αλλα κάθε θάλαμος να αλλάζει λίγο προσανατολισμό.(Τραβηγμένο)<br /><br /> Δεν ακούγεται καλά αλλά δεν υπάρχει άλλος τρόπος. Μη ξεχνάμε ότι δεν έχουμε και επίσημη κάτοψη του μνημείου. <br />Αυτό <br />http://www.protothema.gr/files/1/2014/09/17/tt2.jpg<br />αποτελεί καλλιτεχνική άποψη οπότε δεν είναι ακριβές.harishttps://www.blogger.com/profile/14974280243660197886noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-20966896773612985602014-11-26T22:52:08.055+02:002014-11-26T22:52:08.055+02:00@ Petros 10:43
Ναι, τώρα συσχετίζεται πολύ καλύτε...@ Petros 10:43<br /><br />Ναι, τώρα συσχετίζεται πολύ καλύτερα.oryktosploutoshttps://www.blogger.com/profile/00673838631441404846noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-81692523579928919432014-11-26T22:49:27.671+02:002014-11-26T22:49:27.671+02:00Αν και δεν συμφωνώ με τους συσχετισμούς που κάνει ...Αν και δεν συμφωνώ με τους συσχετισμούς που κάνει η Ερασιτέχνης, (η περιγραφή αφορά καθαρά την άμαξα) θα σας λύσω την απορία για τον πόλο και το "αμορτεσέρ".<br /><br />Στα πρώτα πρώτα κάρα, το σύστημα του ζυγού με την άμαξα συνδέονται με έναν ισχυρό κάθετο πίρο για να μεταδίδεται η έλξη. Η στροφή έτσι του ζυγού δεν έστριβε άμεσα και την άμαξα. <br />Το "σασί" των τροχών συνδέονταν με το αμάξωμα μόνο μέσω του πίρου αυτού και στο σημείο σύνδεσης υπήρχε μία σιδερένια πλάκα στο σασί και μία στο αμάξωμα που κατά την αλλαγή πορείας είχαμε περιστροφή στον πίρο και τριβή των δύο αυτών πλακών που τις λάδωναν για να αποφύγουν φθορές. <br /><br />Όταν όμως μία ρόδα συναντούσε μία πέτρα ανασηκωνόταν και ο άξονας και το αμάξωμα. Μία βελτίωση ήταν η τοξωτή σύνδεση (καμάρα) στον άξονα των μπροστινών και αργότερα των πισινών τροχών ούτως ώστε να μην μεταδίδονται οι κραδασμοί στο αμάξωμα.<br /><br />Αν το τοξωτό σχήμα ήταν στο σασί τότε είχαμε μια καμάρα μόνο. Αν γινόταν και στα δύο μέρη τότε είχαμε ένα τόξο κάτω και ανάποδό του πάνω, που εφάπτονταν στην περιοχή του πόλου (πίρου).<br /><br />Το όλο σύστημα δούλευε όπως μια κοτσαδούδα με την γωνία όμως και την κεφαλή προς τα κάτω. Μιλάμε για ένα είδος άρθρωσης που μεταδίδει κίνηση μετατόπισης αλλά όχι περιστροφές - ταλαντώσεις στην "ανωδομή".<br /><br />Αυτή την περιγραφή κάνει ο συγγραφέας.<br /><br />Kratyloshttps://www.blogger.com/profile/15404026326412319116noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-64926656024213620862014-11-26T22:43:52.159+02:002014-11-26T22:43:52.159+02:00@oryktoploutos
εμένα με καλύπτει πλήρως.
για ...@oryktoploutos<br /><br /><br /> <br />εμένα με καλύπτει πλήρως. <br />για εμένα έγινε crystal clear όπως λένε και οι Άγγλοι ότι οι Γαλατες έδωσαν την βόλτα τους και από δω, όπως είναι καθαρό ότι μόλις ξεκουμπίστηκαν ο επόμενος με ευλάβεια σφράγισε το μνημείο<br /><br />εικονα της Poly Katri pou εβαλα τις παραλληλες και τις 20 μοιρες που εβγαλα πριν.<br />http://postimg.org/image/rugk0a6lv/<br /><br />δεν ειναι και τοσο παραλογος πλεον το βελακι του βορρα<br /><br />Petroshttps://www.blogger.com/profile/05311518281717803919noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-13153635112355502732014-11-26T22:27:12.368+02:002014-11-26T22:27:12.368+02:00@Ερασιτέχνης 10:07
@ όλοι
Ας υποθέσουμε ότι στο τ...@Ερασιτέχνης 10:07<br />@ όλοι<br /><br />Ας υποθέσουμε ότι στο τμήμα του ψηφιδωτού που λείπει υπήρχε βωμός με το μηχανισμό της πόρτας και ο τάφος ήταν επισκέψιμος για απόδοση λατρευτικών τιμών. Μερικά χρόνια μετά εμφανίζονται οι Γαλάτες μισθοφόροι του Πύρρου, εισβάλλουν στον τάφο, καταστρέφουν το βωμό χωρίς να ξέρουν για το μηχανισμό της πόρτας, αφού χάλασαν το μηχανισμό δεν μπορούν ν' ανοίξουν την πόρτα και τη σπάνε, βεβηλώνουν τον τάφο και φεύγουν.<br />Στη συνέχεια έρχεται ο Αντίγονος Γονατάς (δεν είμαι καλός στα ονόματα), αποκαθιστά την ιερότητα του μνημείου με τελετουργικό που περιλαμβάνει την ταφή του κεφαλιού της σφίγγας, κάνει την επίχωση και τους σφραγιστικούς τοίχους κι ασφαλίζει το μνημείο από νέους βέβηλους. <br /><br />Πώς φαίνεται;oryktosploutoshttps://www.blogger.com/profile/00673838631441404846noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-8699489922969387072014-11-26T22:16:05.337+02:002014-11-26T22:16:05.337+02:00@Petros 9:56
Ενδιαφέρον. Μάλλον είναι έτσι, αν κα...@Petros 9:56<br /><br />Ενδιαφέρον. Μάλλον είναι έτσι, αν και η τοποθέτηση των γαλάζιων ευθειών στο σχέδιο του Ζήνωνα δεν αντιστοιχεί ακριβώς, υπάρχει μια μικρή διαφορά, που επί της ουσίας δεν παίζει ρόλο. Κι εγώ έβλεπα το σχέδιο του/της Poly Katri και θεωρούσα ότι βρήκαμε το Η6 και πάμε στο Η7.<br /><br />Σε κάθε περίπτωση η κατεύθυνση δεν είναι προς Β, οπότε κάτι δεν πάει καλά με το βελάκι που είδαμε σε διάφορες φωτο της ανασκαφής.<br /><br />Παρατηρώ στη φωτο του Ζήνωνα ημερομηνία του 2013, ενώ το Google Earth σε μένα εμφανίζει 18/3/2014.oryktosploutoshttps://www.blogger.com/profile/00673838631441404846noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-10116702088076422772014-11-26T22:13:46.517+02:002014-11-26T22:13:46.517+02:00@ Ερασιτέχνης
Πολύ καλό, και ωραίο πεδίο για προβ...@ Ερασιτέχνης <br />Πολύ καλό, και ωραίο πεδίο για προβληματισμό! Σε ευχαριστούμε!<br /><br />*Κλάψε ελεύθερα...γιατί κλαίμε και άλλοι μαζί σου!<br /><br />Εμπεδότιμε και πάλι συγχαρητήρια!<br />Εκτός από την αφύπνιση που έχεις προκαλέσει, έχει δημιουργηθεί εξ'αιτίας σου και μια πολύ καλή σχολή γνώσης! Δωδωναίοςhttps://www.blogger.com/profile/05525436400289794350noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-77892038036467771672014-11-26T22:12:56.612+02:002014-11-26T22:12:56.612+02:00@vagkalf07
ή κάτι κυκλικό να έχει σπρώξει το χώμα ...@vagkalf07<br />ή κάτι κυκλικό να έχει σπρώξει το χώμα προς τα πάνω!!!!!<br />Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-16670174284246204082014-11-26T22:07:17.219+02:002014-11-26T22:07:17.219+02:00@oryktosplutos
Ούτε που τολμώ να φανταστώ πώς θα ...@oryktosplutos<br />Ούτε που τολμώ να φανταστώ πώς θα το περιέγραφε.............(χαχαχα)<br />Το " αμορτισέρ" όμως το γράφει σαφώς ότι ήταν κάτω από την καθέδρα της καμάρας δλδ των θαλάμων.<br />Οι θυσίες πιθανόν να τελούνταν εντός του νεκρικού θαλάμου, πάνω από τον τάφο.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-85316082767432149312014-11-26T22:05:52.977+02:002014-11-26T22:05:52.977+02:00@ antilamogio και σ'αυτους που εχουν γνωση περ...@ antilamogio και σ'αυτους που εχουν γνωση περι γαιων και στατικων σωματων...<br /><br />στην φωτο που εβαλες<br /><br />http://tinypic.com/view.php?pic=2ccuvza&s=8#.VHYwsmdX2_8<br /><br />μοιαζει να υπαρχει μια κυκλικη εσωτερικη αυλακωση και το χωμα στο εσωτερικο να ειναι λιγο πιεσμενο προς τα πανω και το κεντρο.Σα να υπηρχε κατι βαρυ με κυκλικη βαση(οχι δισκοειδη) αλλα κενο "εσωτερικα"αλλιως φανταζομαι οτι η πιεση θα ασκουνταν ομοιομορφα στο χωμα.<br /><br />vagkalf07https://www.blogger.com/profile/09436080878079755685noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-2829089855567805192014-11-26T21:56:29.307+02:002014-11-26T21:56:29.307+02:00@ Poly Katri
@Antilamogio
@Virgi
@Dazbaw
@ Ερασιτέ...@ Poly Katri<br />@Antilamogio<br />@Virgi<br />@Dazbaw<br />@ Ερασιτέχνης<br />@oryktosploutos<br />@ Ζήνων<br />@ Ολους<br />έβαλα τα μαθηματικά που μας έμαθαν κάποτε στο σχολείο (εντός εκτός και επί τα αυτά) .χρησιμοποιώντας εικόνα από τον Ζήνων και το γεγονός ότι μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε την ευθεία του τοίχου τις ανασκαφής επάνω στον Κάστα. έχουμε 20 μοίρες επί αυτής τις ευθείας την είσοδο.<br /><br />http://postimg.org/image/yu54vfmtl/<br /><br /> <br />Μετά από αυτό ενώ ήμουνα σίγουρος ότι είχαμε βρει Η6 Η7 μάλλον το Η6 είναι εκεί και μας περιμένει <br /><br />απόψεις περί αυτού???Petroshttps://www.blogger.com/profile/05311518281717803919noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-86017905462954829262014-11-26T21:53:19.327+02:002014-11-26T21:53:19.327+02:00@Poly Katri
Τώρα είδα το σκαρίφημα σου, και τον σ...@Poly Katri <br />Τώρα είδα το σκαρίφημα σου, και τον σχολιασμό σου, όσο αφορά τον προσανατολισμό, και πιθανές θέσεις τάφων, η άλλων οικοδομημάτων.<br />Ένα θα πω..<br />Είσαι όλα τα λεφτά!<br /><br /><br />*Να το ανεβάζετε που και που αυτό το λιγκ είναι πολύ χρήσιμο, ειδικά για τους ανασκαφείς!Δωδωναίοςhttps://www.blogger.com/profile/05525436400289794350noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-19177879032887117182014-11-26T21:48:05.461+02:002014-11-26T21:48:05.461+02:00@Ερασιτέχνης 9:34
Και τα δικά μου συγχαρητήρια γι...@Ερασιτέχνης 9:34<br /><br />Και τα δικά μου συγχαρητήρια για τον αντισυμβατικό τρόπο σκέψης.<br /><br />Σε συνέχεια αυτού που ανέφερε η olga για το μηχανισμό: έχουμε δεδομένη την πόρτα του Θ3 που άνοιγε, αφού βρέθηκαν οι αυλακιές στο κατώφλι. Λείπει επίσης το κεντρικό τμήμα του ψηφιδωτού, μπροστά από την πόρτα του Θ3. Αν στο τμήμα του ψηφιφωτού που λείπει ήταν τοποθετημένος βωμός θυσιών, που συνδυαζόταν έξυπνα με το μηχανισμό της πόρτας, αυτό πώς θα εμφανιζόταν στην αφήγηση του Διόδωρου;oryktosploutoshttps://www.blogger.com/profile/00673838631441404846noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-28442522781695835272014-11-26T21:34:09.593+02:002014-11-26T21:34:09.593+02:00@olga
Καλησπέρα
Όπως έγραψα και παραπάνω στον &quo...@olga<br />Καλησπέρα<br />Όπως έγραψα και παραπάνω στον "antilamogio" θεωρώ απίθανη την χρήση αυτόματης θύρας σε ένα τάφο.<br /> Δεν ξ´ερω αν έχεις διαβάσει τα προηγόυμενα σχόλια μου αλλά έχω αναθεωρήσει αυτά που γράφω στο κείμενό μου για το μηχανισμό της πόρτας.<br />Δε μας μιλάει για μηχανισμό πόρτας αλλά για τον αντισεισμικό "μηχανισμό" έδρασης των θαλάμων.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-34658409891061825122014-11-26T20:42:52.089+02:002014-11-26T20:42:52.089+02:00@ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ
Εξετασες καθόλου αυτό που ειχαμε αναφ...@ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ<br />Εξετασες καθόλου αυτό που ειχαμε αναφερει παλαιότερα για τις αυτοματες πύλες ναού, που λεγεται οτι πρωτοχρησιμοποιηθηκαν στο ναο της Αρτεμιδος στην Έφεσο και μέσα στους μελετητές ηταν και ο Δεινοκρατης;<br /><br />http://reviews.in.gr/science-tech/ancientgreektechnology/article/?aid=1231081879Olgahttps://www.blogger.com/profile/01699351478592643264noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-7709388592307547259.post-23641608477770365122014-11-26T19:44:24.005+02:002014-11-26T19:44:24.005+02:00@ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ, που είπε...
``Διπλή στοά? Ταιριάζει...@ ΕΡΑΣΙΤΕΧΝΗΣ, που είπε...<br />``Διπλή στοά? Ταιριάζει στην περίπτωση μας βέβαια, αλλά όπως σου ήδη πει δε το γνωρίζω καθόλου αυτό το αντικείμενο και δε μπορώ να κρίνω.``<br /><br />- Δεν χρειάζεται να γνωρίζεις το αντικείμενο.<br /><br />Εγώ παραθέτω ό,τι αναδύεται από την ΛΕΞΙΝ / ΛΥΚΕΙΟΝ > LUX / φως & εσύ κρατάς ό,τι σου ταιριάζει<br /><br />Λέξη, λέξη / Γράμμα, γράμμα το πάμε<br /><br />...χρυσοῦν σφυρήλατον ἁρμόζον<br />ΣΦΥΡΗΛΑΤΩΝ (ΣΑ ΦΑ ΡΑ ΛΑ ΤΑ)<br />εΣωτερική θέαση /αντίληψη, του Φωτός, σε μεγάλη σΥσσώρευση, + η Ροή, που γίνεται φανερΗ, διά ηΛίου & σΤεραιώνει,<br />επί Ω πλανήτου (γειώνει)<br />έΣω ΦοΡά εΛΑΤ(Τ)ΩΝ (ελάσσων)<br />ΣΑΦΗς ΡΙΑΛΙΤΥ / ΡΟΓΙΑΛΤΥ<br />ΣΦΥΡΑ ΕΛΑΤτΩΝ<br />ΣΦΑΙΡΑ ΕΛΑΤτΩΝ<br />έΣω ΦΕΡΕΙ τις ηΛενέργειες & σΤεραιώνει<br />ΑΡΜΟΖΟΝ (γεν. -ντος) ((Δ)Α ΡΑ ΜΑ ΖΑ ΝΑ ΤΑ)<br />Αρχική Δύναμις, Ροής, προς την ΜΑ-τέρα, σε περιορισμένο χώρΟ, ΝοηΤά<br />ΔΩΡΟ στην ΜΑ (ορατή φύση) ΖΩής = ο νεκρός ως δωρεά προς την ΜΑ-τέρα γή ΝοηΤά<br />ΔΩΡΟ στην ΜΑ ΖέΟΝ (με Ζωή εΝΤός)<br /><br />...ἔχων τραγελάφων προτομὰς ἐκτύπους*<br />ΤΡΑΓΕΛΑΦΩΝ (ΤΑ ΡΑ ΓΑ ΛΑ ΦΑ)<br />σΤερέωση Ροής από την Αρχική (Δομούσα & Δημιουργό Δύναμη) στην ΓΗ με ηΛενέργειες,που διά του ΦΩτός, Ω γειώνεται<br />ΤΕΡΑ ΓΕΛΑ με ΦΩς<br />ΤΡΑΓΟΙ ΕΛΑΦΩΝ<br />ΤΕΡΑ ΓΑΙΩΔΗΣ, ΕΛΑ ΦΩς<br /><br />*το εκτύπους με παραπέμπει στην ...εκτύπωση, δηλ αποτύπωση (μπορεί ζωγραφική)<br /><br />ὑπὸ δὲ τὴν ὑπωροφίαν παρ᾽ ὅλον τὸ ἔργον θριγκὸς χρυσοῦς, τῷ σχήματι τετράγωνος,<br /><br />ΘΡΙΓΚΟΣ (ΘΑ ΡΑ ΓΑ ΚΑ)<br />Θέαση Ροής φωτισμού (του ΡΑ ηλίου-Σειρίου), διά συνεχούς ακτΙνοβολίας, εδώ στα Γαιώδη, Κατερχομένη προς περιορισμένο χώρΟ<br />ΘυΡεός Γαιώδης σε Κάτω περιορισμένο χώρΟ<br />ΘΕΑΣΗ ΡΑΓΑΣ ΚΑΤΩ<br />ΘΕΑΣΗ του ΡΗΓΑ ΚΑΤΩ<br />ΟΡΘΟΓΩΝΙΟ ((Δ)Α ΡΑ ΘΑ ΓΑ ΝΑ)<br />Δύναμις Ροής φωτισμού, που Θεάται στη Γη & Ω γειώνεται διά Νοός & κατά Νόμον (εννοείται της φύσεως)<br />ΔΩΡΟ Θεάσεως υπό ΓΩΝΙΑ<br />ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ (ΤΑ ΤΑ ΡΑ ΓΑ ΝΑ)<br />σΤερέωση Εκτινομένη, διά να σΤερεώσει την Ροή του φωτός (του ΡΑ ηλίου-Σειρίου), επί των Γαιωδών, διά Νοός & κατά Νόμον<br />σΤερέωση Εκτινομένη, ΤΕΡΑς σε ΓΩΝΙες (υπό ΓΩΝΙΑ)<br />σΤερέωση ...ΤΡΑΓΩΝ (?) διά ΝΟός σε περιορισμένο χώρΟ<br />ΤΕΤτΑΡΑι ΓΩΝΙΑΙ<br />ΤΕΤτΑΡΑ στη ΓΗ διά Νοός<br />πηγή έμπνευσης...<br /><br />http://ramafa.gr/pinakas1.html<br /><br />Σημ: 1) ΤΕΤΡΑΓΩΝΗ ονομάζουν & την ΓΗ οι αρχαίοι, όχι διότι αγνοούν το σφαίρον σχήμα της, αλλά αναφερόμενοι στα 4 στοιχεία της ύλης<br />2) περί Πλάτωνος & ΤΕΤΡΑΓΩΝΟΥ...<br />3) & για όσους ακόμη δυσπιστούν υπάρχει & το...<br />μετὰ δὲ ταῦτα παρέστησαν τὴν τοῦτο κομιοῦσαν ἁρμάμαξαν<br />- το ``παρέστησαν`` παραπέμπει σε ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ, όπου επιτελείται η ...μίμησις πράξεως σπουδαίας & τελείας. Μήπως, λοιπόν η ΑΡΜΑΜΑΞΑ παριστάνει κάτι άλλο?<br />Καλό ξεμπέρδεμαart anthttps://www.blogger.com/profile/15789542216389255170noreply@blogger.com